Doble clic sobre el text per a reproduir-lo.
Pots imprimir aquesta pàgina fent clic al botó d'impressió:
Segon incendi en dos dies
Tipus: DENÚNCIA
Data: 20 de juny de 2026
Escrit originalment per: Robert
Grup: VÍA PÚBLICA
Introducció
Avui he passat per Nou Marítim i he aprofitat per informar-me una mica sobre el que va passar a la nit del 20/06/2026 i fer les fotos que podeu veure.
Havia llegit que s'havia cremat un vehicle juntament amb el nou punt de recollida de residus, però he pogut veure fins a tres vehicles afectats, i te pinta que son tres sinistres.
Informació
Segons m'han dit, es va haver d'evacuar diverses vivendes i la calor va trencar vidres i persianes, així que alguns pisos es van omplir de fum. Si avui fa pudor no vull pensar ahir la que devia fer.
Òbviament del nou punt de recollida de residus no ha quedat res de res... Espero que hi hagi algun tipus d'assegurança, sinó ja ens podem oblidar del punt i de la inversió feta.
No sabem si l'incendi ha estat provocat o com a conseqüència d'alguna negligència (petards, cigarretes mal apagades...) pero sigui com sigui te greu conseqüències econòmiques per a diverses famílies del poble i ha posat en risc a persones. Si ha estat provocat espero que enganxin el culpable.
Crec que això ens ha de fer prendre consciència del risc que patim aquests dies amb aquesta calor extrema, la manca de neteja i els focs artificials i petards. Una combinació perillosa i sobre la que cal rebaixar el el perill:
- Netejant solars i boscos, especialment a les urbanitzacions on hi ha més zones boscoses.
- No permetent el llençament de petards fora dels dies assenyalats, amb supervisió i mai a prop de zones de bosc.
- Evitant acumulacions escombraries a la vía pública.
- Estar vigilants per si observem conductes perilloses i detectem possibles conats d'incendi.
Conclusions
Tinguem tots una mica de seny i col·laborem per a que aquestes coses no passin
Ajuntament de Cubelles recordeu que teniu obligació de mantenir nets els solars i terrenys municipals i d'obligar als propietaris dels privats a que ho facin. Feu complir la normativa de pirotècnia i sancioneu les accions perilloses i actituds negligents.
Lluitem!
Imatges relacionades
Fes clic a la imatge per a veure-la en gran.
Més reivindiacions i articles
Si vols més informació sobre aquest tema, pots consultar:
Altres articles recents: